lördag 9 augusti 2008

VBK viktigare än NHL

Jag har fått många glada kommentarer på att vi dragit igång denna blogg. Det är jättekul att vi har ett forum som vi kan samlas runt. Och till en av de få som kommit med negativa passningar kan jag bara svara på påståendet om att vi försöker måla ut VBK som en förening i NHL-klass:
- Vaddå NHL? VBK är betydligt större och viktigare för oss i Vallentuna! NHL kan man flyga över och kolla in eller njuta av på TV:n. I Vallentuna är det "the real thing". Att se spelare i olika åldrar slita på med träningar under vägledning av ruggigt kompetenta tränare är jordnära och tillräckligt bra för att åtminstone jag ska tycka att det är stort!

Kör så det ryker...jag tror att det är många som är stolta över att bära den röda tröjan...och jag själv är stolt över att få vara med och hjälpa till.

Go VBK Go!

P.s. Glöm inte att skriva in resultaten från matcherna här! Delad glädje är dubbel glädje :).

Inga kommentarer: